Vakjargon: het is natuurlijk interessant om allerlei vaktermen te kunnen gebruiken, maar wat betekent het uiteindelijk als de ander je niet begrijpt?
Headless e-commerce, Application Pogrammable interfaces, Representational state transfer protocol, hypertext markup language, ja html. Allemaal onderdelen die je vandaag de dag nodig hebt om online goed voor de dag te komen en dit is nog maar een kleine greep uit het arsenaal aan woorden dat men gebruikt om in de e-commerce wereld iets aan te duiden. Maar waar draait het aan het aan het einde van de dag in essentie om? Als je het ons vraagt: Commerciële automatisering.
Wanneer je processen zover mogelijk geautomatiseerd laten aansluiten, van de bestelling tot de levering, dan is het wel zo prettig als ze gebruikt worden door zo veel mogelijk klanten. Want dan wordt het commercieel geautomatiseerde kanaal optimaal benut. De realiteit is echter dat er heel veel werk zit in het creëren van een dergelijk geautomatiseerd verkoopkanaal, om deze vervolgens ook nog eens goed aan te laten sluiten bij de juiste doelgroep.
De realisatie van zo’n geautomatiseerd verkoopkanaal lijkt vandaag de dag over steeds meer en meer schijven te moeten gaan, omdat ieder softwarehuis wel ergens in gespecialiseerd is.
Maar wat is belangrijker:
A: om voor ieder onderdeel een gespecialiseerde partij in de gelederen te hebben?
of
B: er voor te zorgen dat wanneer je vooruit wil, er ook daadwerkelijk progressie is?
Beter gezegd: is het niet beter om goed en langdurig met een partij samen te werken, die op de juiste plekken gespecialiseerde partijen voor je kan toe voegen? Zorg voor een flexibele en goede basis waarbij samenwerking op de juiste plekken zorgt voor toegevoegde waarde.
‘Wij werken samen op de juiste plaatsen & ontwikkelen bedrijfssoftware die mee groeit met je bedrijfsvoering’.